2017 znaków na 2017 rok

Przy końcu roku dotyka mnie świadomość, że znów czas podjąć jakieś decyzje, i postanowienia. Trzeba coś zmienić, zawsze trzeba...


Przy końcu roku dotyka mnie świadomość, że znów czas podjąć jakieś decyzje, i postanowienia. Trzeba coś zmienić, zawsze trzeba coś zmienić. Nie wolno popadać w stagnacje. Trzeba  otwierać nowe drzwi i zamykać te, które zamknąć należy. Trzeba odpowiedzieć sobie na pytania: Dokąd to zmierza? Co dalej?


Podsumowanie 2016

Wierzę, że nasze nawet najmniejsze decyzje mają ogromny wpływ na ogół naszego życia. Dlatego korzystając ze schyłku tego roku robię podsumowanie tego, co za mną i tego, co chcę aby było przede mną. 
Mijający rok był taki sobie. 
Nie był zły, ale nie był też fenomenalny. 
Jest dużo rzeczy z których jestem niesamowicie zadowolona, ale jest tez dużo takich, które wolałabym zapomnieć. Wydarzenia, z których nie jestem dumna. Pewne potknięcia, jak chociażby te na studiach czy w życiu prywatnym. Wybieranie niewłaściwych priorytetów, zbyt dużo zmarnowanego czasu. 

Mam wrażenie, że w 2016 roku trochę stałam w miejscu. Niby coś, a jednak nic. 
Może miałam zbyt duże oczekiwania? Może chciałam zbyt wiele? Może wręcz przeciwnie? Może gdzieś zgubiłam swoją ambicję i chęć rozwoju? 

Nie wiem.


2017

Jednak, nie zważając na to, co było zamierzam od przyszłego roku oczekiwać jeszcze więcej. Wiem, że nie będzie łatwo, wiem, że czeka mnie mnóstwo pracy, ale mam nadzieję, że w ostateczności, będę zadowolona.  Nie mam postanowień, mam cele i wierzę, że uda mi się spełnić je wszystkie  i że będę szczęśliwa. Tak po prostu.

 I Wam też życzę, abyście dużo oczekiwali, dużo pracowali i widzieli efekty swoich starań. Aby nadchodzący rok był bardziej owocny. Abyście byli świadomi swoich wad i zalet. Abyście byli dla innych. Dostrzegali ich i wspierali kiedy tylko możecie. Kochajcie siebie i bliźnich. W tym świecie chorej perfekcji i chaosu wypełnionego nienawiścią, miłość jest najwspanialszą rzeczą jaką możemy dawać i jaką możemy otrzymać.  Wymagajcie od świata szacunku i sami go szanujcie. Przyznawajcie się do własnych błędów i mniej wytykajcie je innym. Częściej dzwońcie do mamy. Dbajcie o zdrowie. Chrońcie swoje związki przed nudą, pretensjami i fałszem. Pielęgnujcie przyjaźń. Zrozumcie, że nikt nie jest idealny. Odnajdźcie siebie i nie dajcie się zwariować. Cieszcie się chwilą i małymi rzeczami. Śmiejcie się często i mało płaczcie. Mniej się stresujcie. Dążcie do celu, byle nie po trupach. Spełniajcie swoje marzenia. Postarajcie się przeżyć… przeżyć ten nadchodzący rok, najlepiej jak się da.



  Syl­wester to bar­dzo dziw­ne święto, na raz pog­rzeb i narodziny.
— Autor nieznany

Zobacz również:

0 komentarze